sednc0 Arkadaşlar üç günlük olduk rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sezaryen sonrası sol ayakta inanılmaz ödem olustu tecrübeli arkadaşlar ne önerir
Guzel_bebem sednc0 benimde öyle olmuştu bol su için ayaklarınızı yüksekte tutun gecer bir haftayı buldu geçmesi benim acaba bu sezeryanda olacak mı bakalım çok kötü yaa basamıyordum üstüne