Aysnr08 belim de sızlama var ama öyle ahım şahım bı sancim yok hareket ederken biraz cnm yanıyor makata baskı ve afedersiniz sürekli bı gaz var 😣 4 cm de suni vericek doktorlar artık çok daraldm gidip nst ye baglanmakdan . Sancılar hafif hafif çıkmaya başlamış ama doktor söyledi doğum sancısı olacak derece değil dedi .s