MutluSema_ Kızlar akıntım olduğu için doktor progestronu günde iki defa kullanmamı istedi öyle de yapıyorum son 5 gündür, hiç akıntım yoktu ama az önce kahvetengi uzayan jel gibi akımtı geldi endişeliyim.
MutluSema_ MutluSema_ sadece bulaşıkları makineye dizdim bide çöpü kapıya koydum bunlar da mı ağır geliyor anlamıyorum
pfa MutluSema_ Son olan kanı atıyordur benimde aynı şekilde bugün başladım 1 hafta sonra kontrole çağırdım kaçıncı haftasınız?
hd_d MutluSema_ ben aksatma derim benim bebeğimin kalbi durmuş yeni öğrendim pzrtesi kürtaj olucam akıntı kan ne görüyorsan sakın aksatma benim bir defa kanamam oldu doktora gittim dün kalbinin durduğunu öğrendim bide kalp atışını falan da duymuştum 🥺 aksatma benden sana tavsiye
Kuppraa MutluSema_ canım 5. Haftada benimde lekelenmem olmuştu progestan kullandım sonra kesildi 7. Haftada yine geldi 2 hafta kadar yine kesildi. Şimdi 11 haftalık olduk nerdeyse. Doktorum kahverengi lekeyse korkmana gerek yok eski kandır demişti. Allahın izniyle seninde kesilir bütün hamilelik boyunca kanama geçirende var kendini strese sokma rahatlamaya çalış strese girmemen daha önemli 🌸
MutluSema_ pfa 6+5 ama bir hafta gelişim geriden gidiyor kalp atışını duyamadım küçük olduğu için o yüzden her akımtı beni geriyor üzüyor siz kaç haftalık oldunuz
pfa MutluSema_ Güzel düşünün stresten üzüntüden uzak kalın 5+5 im bende kesem sadece biraz küçük ama ultrasonda da regl günüme göre aynı şekilde ilerliyorum
MutluSema_ hd_d doktorumun bilgisi var günde iki defa prpgestron kullanıyorum canım ve hala kalp atışını duyamadım geç döllenme olduğu için aşısını da oldum
Kuppraa hd_d canım çok üzüldüm benimde kaybım var başlarda hep ondan mı oldu bundan mı oldu diye düşündüm doktora da sordum ama kalp durması hakkında inan yapılacak bişey yok yani kanamayı görür görmez gitseydin de aynı sonuç olurdu muhtemelen doktorlarda en fazla progestan veriyorlar zaten kendini suçlama o yüzden 😔 inşallah en kısa zamanda yeniden hamile kalırsn sağlıklı bir bebişin olur 🙏
Nfs_bebe_ hd_d bende 7. Haftadayım dün gece çok az akıntıyla beraber açık renk kan geldi peçeteye devamı olmadı ama bugün karın içinde batmalarım var fazla hareket etmiyorum uzanıyorum kadın doğum acile gitmeyi düşünüyorum sizi ki çok muydu kanama nasıldı
MutluSema_ hd_d normal diyor endişelenme diyor haftada 4 gün neredeyse rahatsız ediyorum kendisini çok takıyorum kafama haha az önce baktım sadece normal beyaz uzayan akıntı gelmiş bu da normal heralde inşallah yarın güzel haberler veririm size 🥲
MutluSema_ Kuppraa teşekkür ederim canım 🧡 yarın kontrol var inşallah güzel sonuclarla dönerim size sen nasılsın durumun nasıl
hd_d Kuppraa jnsllaj canım benim aslında bende kanamayı görür görmez gittim ilk defa kanamam oldu çünkü hemen yani hic beklemedim doktor şey dedi bana çoğunlukla sağlıksız bebeklerin kalbi dururmuş o yüzden her şerde bir hayır vardır devletteki bana böyle söyledi ben yinede özelde şansımı bir kere olsun denemek istedim özele gidicem yarinorasida durmuş kalbi derse kürtaj için tekrar devlete gidicem maleseff🥺🥺 rabbim sanada bir daha yaşatmasın 🫂😪
Kuppraa MutluSema_ benim şu anda 11 haftalık olduk şükür iyi gidiyor sanırım lekelenmem durdu progestan kullanıyordum onu da kesti doktorum artık sen ne yaptın canım gittin mi doktora ne durumdasn