Seyma190623 kızlar çok etiket atmam gereken kişiler var o yüzden burdan bilen herkese teşekkür ediyorum bebişim erkekmişş 🩵🩵
Hashasim2020 Hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına, biz de yarın doktoru arayıp öğreneceğiz Fetal sonuçları çıktı çok heyecanlıyım gerçekten
ayminaninannesi Bende 13+3 oldum salı günü gideceğim cinsiyet belli oluyormu? Bu arada hayırlı olsun sağlıcakla kucağına al paşanı😊
Seyma190623 ayminaninannesi ya erkek çocuk bile olsa bazen bebişlerimiz kendini göstermiyo ben 12+2 de gittim sakladı bacaklarını açmadıı 13 te öğrendimm erkekse ve doktor iyiyse (genelde özel) söylüyor
ayminaninannesi Seyma190623 bende özele gidiyorum surkli merak ediyorum da salı günü benmde belli olur o zaman umarım sipam gösterir kendini sağol canım 😇
Aryaamomm @Seyma190623 Merhablar canım hayırlı olsun 🥹🤍senınle nerdeyse aynı haftaydık aramızda 1 gün var acaba bısey rıca ede bılırmıyım bi hesaplama var gerçekten tutuyor mu dıye merak ettım son adet tarıhını ve doğum tarıhını soylermısın baksam :)
Seyma190623 Aryaamomm 20 nisandı 22.12.03 neymişş merak ettim sonucuu yazarsınız teşekkür ederimm bu arada