nisaakb öncelikle sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏼☺️ ilk doğumunuz mu bilmiyorum ama sezeryan için en iyi gelen şey bol yürüyüş yürüdükçe daha iyi olacaksınız ☺️ bende geçen sene oğlumu kucağıma aldım ilk doğumumdu şimdi burda yorumları okuyunca o günleri anımsadım çok heyecan verici gerçekten 🥹 Perşembe günü 1 yaşına girecek hayırlısıyla 🥰 size bir diğer tavsiyem her gününüzü dolu dolu yaşayın 🥹 zaman çok hızlı🥹