Kızlar 2 max 3saatlik yolculuk yaptık sabah yoldan beri karnım agrıyor böyle iki göğsümün arasındada bi agrı var midem hep bulanıyo zaten ama bu sefer ağır yolculuktan olabilir mi yoksa grip başlangıcı mı hastaneye gitmeli miyim eşim gidelim diyor ama ben hiç halim olmadığı için giyinmeye bile üşeniyorum