MutluSema_ valla benim de çarşamba ya yarına bulsam değiştircektim ama yok. Beklemek çok zor belirsizlik çok zor. Kimse böyle bişeyi yaşamak istemez kimse ne kadar hazırlansa da hazırlıklı olamaz 😞 insanız duygularımızı hele zihnimizi kontrol etmek çok zor. Bende pıhtılaşma çıkmıştı öncesinde test yapmıştı ankarada gittiğim doktorum. Ben hamileliğimi öğrenir öğrenmez kan sulandırıcıya başladım. Benim son gittiğim doktor da onu bile yapmışsın daha ne yapıcaksın hiçbirimizin elinden bişey gelmez şu an mecbur bekleyeceğiz ama kötüsü olursa da yapacak bişeyi yok bu konularda biraz kaderci olmak lazım dedi. O doktorla konuşmak bana çok iyi geldi. Gerçekten öyle keşke birimizin elinden bişey gelse de yapsak🥺