Şu an 29+3 haftalık hamileyim. 11.haftadna beri tansiyonum yüksek. İkinci hamilelğim ilkinde son hafta yükselmişti ve doğum yapmıştım. Lü an alfamed tansiyon ilacına başladık. Kilom yüksek hamile kaldıgım için kilo da veremedim. Haliyle kilo da aldım bu durum normal doğum yapmama engel olur mu acaba