kyn52 aynen bende de x/y yazıyor. Ama o cinsiyet anomalisi sonucu. Raporda cinsiyetle ilgili bilgi yok. Herhangi bir anomali olsaydı cinsiyet yazardı diyor açıklamada. Artık yarın arayacaklar cinsiyeti ancak o zaman ogrenicez. Hayırlı olsun sizin de. Çok şükür temiz geldi sonuclarimiz🙏 önemli olan da o. Kız erkek hiç fark etmez sağlıklı olsunlar da..