Sssbbbs bebek büyüdükçe rahim yukarı doğru çıkıyor haliyle karın üzerindeki bütün organlar yukarı doğru yönelimde oluyor.kaburgalarda kalbi baskıların kalbi baskilatiyor gebelikte aynı zamanda kalp %30 daha fazla çalışıyor cabuk yarulmalarimiz kalp atim sayımızın yükselmesi hepsi birbirleriyle ilişkili yani korkacagin bir şey yok sırt üstü uzanma yanına dönerek yatmaya çalış yorma kendini carpinti hissediyorsan kan ilaçlarını düzgün kullan kafein cay tüketme canım geçmiş olsun