zlemceylan Kızlar yarın yüksek ihtimalle sezaryana alınacağım doktorum aç gel dedi fakat su içmekte sorun olur mu acaba ?
dika zlemceylan ben sabah kalktım dişlerimi fırçaladim su da içtim ama sabah 6 felandı heyecandan.uyumadim
Hlya1993- zlemceylan bende yarın gireceğim. Herşey geçerde zaman geçnmyor. Sanki yarın hiç olmayacak gibi