Duygulumm benim doktorum da ilacı önce günde 1 defa vermişti net hatırlamıyorum ama 22. haftalarda falan kan verdiğimde düşük buldu günde 2ye çıkarttı. Ama sadece ilaçla olmaz demişti besinlerini de ona göre al demişti. Ben her hafta mutlaka bir gün tavuk bir gün kırmızı et bir gün balık yiyordum. Bir hafta fasulye yediysen diğer hafta nohut yiyordum. Her hafta kesinlikle 2 gün sebze yerdim ıspanak, brokoli gibi. Salata her yemekte öğlende akşamda mutlaka yapardım özellikle yeşillik salatası gibi. Allaha şükür hiç sorun yaşamadım sonrasında herşey olumlu gitti ☺️