Panik atak ve anksiyetem var beni son zamanlarda çok zorluyor sürekli kaygı halindeyim ataklarım da tutmaya başladı artık 35 haftalık hamileyim az kaldı diye ilaca başlamamak için direndim hâlâ da direniyorum ama sürekli diken üatündeyim az önce boynumda bir kısım yandı sonra kanamış biraz zehirli bir böcek mi soktu diye delirdim resmen gribim kaö gündür sersemlik kulağımda uğultu var korktukça kaygılandıkça daha çok oluyor az önce bayılacak gibi oldum gözüm karardı aileme de bir şey diyemedim onlarda kızıyorlar artık her şeyi kafana takıp durma hastalık hastası oldun iyice diye ama şuan sakinleşemiyorum ne yapacağım bilmiyorum