[silindi] ayy o postu gördum hamile biri kalp kırmamak için yazmadım ama cahillik diye bağırıyor post resmen ya burda binlerce insan çocuğu olsub die dualar eder ümit eder bunlar gibi cahil kesim de kız dedik diye herkese kiz diyorsun diyo yarabbim vermiş keşke bana da kız nasip etseydi böylelerine çok lafım varda anlamazlar ya Rabbim akıl fikir versin olucak evlatlarına cok üzülüyorum kız ise dislanacagi çok açık belli