Hanımlar benim döngüm 25 günde bir normalde ama bu ay döngü 23 oldu regl biteli 4 gün oldu takvim uygulamalarında biri pazartesi biri çarşamba gösteriyor yumurtalamayı ama dün yaptığım ovülasyon sanki daha kırmızı gibi geliyor bana acaba dün yumurtladım mı yoksa daha bir kaç gün var mı bir aydınlatır mısınız beni rica etsem