_Gizem__98 benim de 2. doğumum suyum az kaldığını ama haftaya doğum olacağı için sıkıntı yok demişti doktur sadece bebeğin hareketleri dikkat et bu haftalarda tehlikeli ola biliyor dedi doktorum bnde korktum bu gün çok az hissettim hareketi dedim onun üzerine bnim yatışımı yaptı doktora cuma günü 16:00 yatış yaptı cumartesi günü suni sancı ile doğum yaptım 😃hiç açılma ağrım yoktu suni sancı ile sonra sancılarım da çıktı ve doğurdum fitili ilk defa diyorum cnm bu süreçte bol bol havuç suyu iç ve bol bol yürüyüş ılık duş al doğumu kolaylaştırır inşallah hayırlısı ile bebeğini kucağına almayı nasip etsin Rabbim ☺️🤲🏼