Asmel Haftamdayım 3’lü test yaptırdım ama hoca ölçümlerde kayma olmuş haftaya tekrar gelin diye mesaj atmış,acaba başına gelen var mı? Korkuyorum bir aksilik var da söyleyemiyorlar testi tekrar ediyorlar diye,gerçi neden söyleyemesin işi bu doktorların ama işte ne bileyim,down testi olduğu için endişeliyim biraz