Meltemd
Kızlar merhaba ben 37. Haftamdayım artık sona doğru yaklaştığım için biraz doğum korkusu sardı beni normal doğum istiyorum da😨 aranızda surp pirgic ermeni hastanesinde doğum yapan var mi? Epidural normal doğum yaptırdınız mı? Surp pirgicteki doğum hikayesini anlatacak kisilerden destek bekliyorum. Doktorunuz kimdi normal mi sezeryan mi doğurdunuz bebeginizle ve sizle doğumdan sonra güzel ilgilendiler mi? Şimdiden teşekkür ettimmmm😊😊