gelincik3278 aşırı detaylı bilgim yok ben bi ay kullandım normalde tek çizgiydi her gün reglimin 16. Günü falan hafiften 2. Çizgi belirdi yumurtlama başladığı anlamına geliyor 3 gün falan git gide belirginleşti yumurta o günlerde çatlıyor diye biliyorum ilk çizgiyi gördüğün gün yumurta oluşuyor sonraki gün çatlama oluyor sanırım öyle okumuştum bir yerde sonrasında o 2. Çizgi yine belirsizleşerek tek çizgiye düşüyor. Ben günde bi test yapıyordum takibi bu şekilde yaptım. Yumurtlama günlerinde birliktelik olunca gebelik olasılığı çok yüksek oluyor zaten ben de o ay hamile kaldım.