NurAyse_nur ErsBegAs az kalmis ama ya emzirirken verirsin saglikli kilo alalim önemli olan o. bebegin kac kiloymus suan
ErsBegAs NurAyse_nur İşin garibi millet kilo almadım sanıyor 🤣 diyorum ohoo aldım.. bebiş geçen hafta 2800dü şu an 3000 olmuştur herhalde
yilma NurAyse_nur valla canım ben halen perişanım eşim diyo doğum edecen bişey yiyemiyorsun halen en son 34 haftada 2700 dü 36 gıda gittim 3 e yaklaşmış dedi haftası ile uyumlu yani çok şükür
NurAyse_nur dunyamyavrularim12 dogrudur ben tatildeydim biraz yiyip oturdugum icin kilo aldim aslinda ist olsam yerimde durmuyorum simdi yine koye gidicm yer dururum 😓 bebeginiz kac kiloda suan
dunyamyavrularim12 NurAyse_nur işte ye ama durma hep gez evin içinde gez fırsatı buldukça yürü canım . Bebeğim 2600 dü
Fatmadmr37 NurAyse_nur ilk kızımda 17 kilo alınca bu sefer gözüm korkmadı değil 😅 o yüzden kilo almak yerine bir de hamile kaldığım kilodan da 4 kilo vermiş olmak beni çok mutlu ediyor gerçekten. Özel yaptığım bir şey yok aslında ilk kızımda olduğu gibi yatana kadar yemek yemiyorum ilk hamileligimde gerçekten çok abartmistim. Bir de tabi başka çocuğun olunca peşinde kosturmaktan kilo da kalmıyor sanırım.
NurAyse_nur Seelinimo bende tansiyon düşüklüğü oldugu icin doktor az ve sık yememi onerdi ac kalma diyor cunku hemen düşüyor tansiyonum bayilacak kdr oluyorum 😓 sanirim o yuzden kilo aldim
NurAyse_nur ErsBegAs saglikla gelsin inşallah bende artik zaman gecsin de dogum zamani gelsin istiyorum bir yandan da hamileligin tadini çıkarıyorum ne istersem keyifle yapiyorum 😀
NurAyse_nur Esraerdgn95 bende oyleyim aslinda boy ve kilo orantili aldigim su kilo bile goze batmiyor 80 leri gormustum onceki dogumumda hele de kizimda 18 kilo kdr aldim 🤦🏻♀️ tek derdim saglikli bir hamilelik yoksa kiloya asla takilmiyorim
NurAyse_nur yilma ben oglumda cok yemedim ama hic yememe durumumda olmadi kilosu ona ragmen 2.830 gr dogdu gelisimi yerinde ve saglikliysa bebegin kilosu cok sorun degil inan bana daha hizli kilo aliyorlar sagligi yerinde olsun
Esraerdgn95 @NurAyse_nur ilk gebeliğim benim senin gibi tecrübeli değilim ☺ ama tek düşündüğümüz bebek sağlığı ve hayırlısı ile kolay bir doğum. Allah hepimizin yardımcısı olsun😇
NurAyse_nur Esraerdgn95 sağlıkla gelsin inşallah hayirlisiyla kucagimiza alalim tüm bekleyen anneler 🤲🏼 ilkin heyecani cok baska 2 bambaska 3. De artik normale dönüyormuş insan ilk bebegimdeki kadar aceleci ve heyecanli degilim tek düşüncem sagligi yerinde olsun. Kizimda ve oglumda herseyi erkenden alip hazirlamistim besik kiyafet ekstralar fln simdi diyorum ki bebek dogsun da aliriz 😀😀😀 umarim hersey gönlünce olur 😍
NurAyse_nur Fatmadmr37 inan bende oyleyim 2sinin pesinde kosmaktan aslinda kilo kalmiyordu ama okul kapandiktan sonra kilo aldim daha cok hareketsiz kaldim
Esraerdgn95 @NurAyse_nur yaaa çok teşekkür ederim allah razı olsun amin inşallah 😇🙏🏻 bencede öyledir ya ilk sonuçta tatlı heyecan, toyluk, deneyimsizlik, ilk gülüş, ilk bakış, ilk ilk ilk… Olunca öyle oluyor ☺ Sizde sağ salim kucağınıza alın inşallah
Sema5844 NurAyse_nur ilk hamileliğimde 20 kg almıştım hepsini verdim şimdi ikinciue hamileyim inşallah gene sonra veririm