Kızlar 7 haftalık gebeyim hiç halim yok midem bulanıyor kusmuyorum ama Herşey kokuyo gibi geliyor. Bugün annem geldi eşim de kardeşine gitti çok ısrar ettiler denize falan gittiler bende gitmesini söyledim benim yüzümden mahrum olmasın diye moralim bozuldu sürekli uykum var. Doktor hiç bir yere gitme dokuz ay yatacaksın dedi. Birincisi düşük ve çift rahimliyim. Nasıl toparlanacam dua edin. Modum hiç yok tüm aile neden moralin bozuk diye soruyorlar. Hormonlardan mı hayattan soğudum