Kızlar ya kime sorsam hep ben hissetmiştim diyorlar merak ediyorum nasıl bir şey şüphelenmek değil hissetmek nasıl oluyor mesela yaşadığım belirtilerden farklısını yaşayınca sadece şüphelenebiliyorum bir arkadaşım 2 beneğindeyse elimi karnıma koyup uzun süre dinlemiştim anlamıştım demişti