Şöyle düşünün, genelde anne karnındaki bebekler engel durumlarından dolayı hayata tutunamıyorlar.
Rabbim sağlıklı bebek nasip etsin. 🤲🏻🪻
Bir çok kadın var, sağlıklı olduklarından şüpheli bir şekilde 9 ay bu sıkıntıları çekiyorlar. Allah kimseyi evladının sağlığıyla sınamasın. Bu bence düşükten daha zor bir imtihan. Ben ikisini de yaşadım. O yüzden bu şekilde konuşuyorum.
Allah herkesin kucağını sağlıklı, sıhhatli, nur topu bebişlerle doldursun. 😊🤲🏻