Elailelale Sans_seninle aslında sperm veya birleşme sorunu yoksa aşılama ile uğraşma bence. Çünkü gebelik şansı doğal siklus ile aynı diyor doktorlar. Boşuna masraf etmeyin
Sans_seninle Leontiine ben ilk yumurta takibi yaptıracaktım ama dediler ki yumurta takibi ile hiç zaman kaybetme direk aşılama yap dediler
Sans_seninle Leontiine yok doktor demedi doktor ilk yumurta tabi yapalım bakalım o birdahaki aya dedi
Leontiine Sans_seninle çevreye bakma canım normal olma ihtimali varsa niye aşılama olasın ki doktorunu dinle o derse aşılama öneriyorum diye öyle yaptırırsın