Ezgiii93 Esramerym 37+4 haftalık hamileyim ve erkek bebek bekliyoruz hayırlısıyla inşallah hiç alakası yok ben sürekli erik yedim canım sürekli ekşi çekti bu kız falan dediler meme ucuylada hiç alakası yok hepsi hurafe kaç haftalıksınız
yasarceyda12 Esramerym ayy yok artık ya 😅 iyice bu iş artık ütopiklenmeye başladı 😅 kız ve erkek bebek hamileliği yaşadım inanın belirtilerim hiç yoktu herşey aynıydı yani hatta ilkim erkekti ben bunuda erkek sandım kızım oluyor ne göğüs ucu ayol 😅😅 ona bakılırsa ilk bebeğim soldaydı ve soldan yumurtlamıştım kız olur dediler ama erkekti doktora sormuştum sağda solda diye birşey mi var çocuk ortada nerden çıkarıyorsunuz bunları diyor 😅
dika Esramerym böyle hurafelere inanmayin ekşi kız tatlı erkek dediler yanlış ben hep ekşi yedim ve erkek göbek çizgisi yukarı doğru olursa erkek yok benim sadece altta vardı bebek kesesi yuvarlak kız fasulye gibi ise erkek yanlış benim ki yuvarlakdi yani saçma artık inanmıyorum öyle şeylere
Esramerym yasarceyda12 nebilim bacim yok sol gögsünün ucu büyükse kiz diyolar bende sok oluyorum yani beynim yandi cidden
asemvekardesi İlk çocuğum kız ikinciye hamileyim bu erkek belirtiler farklıydı bende kızımda çok midem bulandı hep kustum herşey kokuyordu. Bunda öyle olmadı ilk zamanlar çok rahat geçti. Oğlumda ayaklarım çok üşüdü alakası varmı bilmiyorum
zehradinler33 asemvekardesi benmde hamileliğin ilk başlarında ayak üşümem vardı herkz erkek dedi 😅 ama kızdır
sumust Esramerym bütün cinsiyet hurafelerim kızı gösteriyordu hep ekşi yedim bulantılarım tiksinmelerim çok fazlaydı herkes kesin kız dedi ama oğlum olacağını öğrendim 😁 13. Haftada ihtimal olarak söyledi doktor 18. Haftamda net erkek olduğunu öğrendik 😁