semrakarahan enfeksiyon varsa bilemem ama. Bende ilk haftalarda yaklasik 20 gun bir oksurukle bogustum. Hic bir ilac kullanmadim sukurler olsun gecti. Ayvanin kabugunu kaynattim bal kattim ictim. İhlamur ictim bir bardak ama gunde. Elma yedin bol bol. Bazende elmanin kabugunu da kaynattim. Bal zencefil karistirdim yedim. Uzun suruyor ilacsiz ama geciyor bende cok panik olmustum ve kaygilanmistim. Bol bol dinlen bogazini sicak tut. Gecmis olsun allah sifa versin