Fidannn1 serklaj ameliyatı benim içinde ilkti öncesinde hiç ameliyat olmadım. Ama hiç strese sokma kendini anlamıyor insan hiç anestezi aldığın için, ameliyathaneye bir giriyorsun gözünü odad açıyorsun hiç farkında olmuyor insan inan. Sonrasında da bir ağrı, sancı kanama filan yaşamadım ben umarım sende yaşamazsın kolay geçer 🙏🏻🤲🏻😇✨ 1 gün kaldım hastanede sonrasında taburcu oldum