Uras25 İlk doğumunu mecbur sezaryen yapmış bir anne olarak yazıyorum. Eğer sağlık durumu yoksa, bekleyebiliyorsanız vajinal doğuma şans verin. Sizi korkutmak değil amacım lütfen yanlış anlamayın. Vajinal doğuran da anne sezaryen ile doğuran da anne. Bebek ve anne için hangisi uygunsa elbette o olmalı ama vajinal şansı varsa denenmeli çünkü Sezaryen ameliyat neticede. Sonrasında toparlanması zor oluyor, benim zor olmuştu, sütüm filan geldi hatta 2 yaşa kadar emzirdim ama vücudumun toparlanması 2,3 ay sürdü bu herkeste böyle olacak diye bir şey yok ama yine de ameliyat.2.ye hamileyim, Allah kısmet ederse ederse SSVD düşünüyorum. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza, inşallah kolay ve güzel bir doğum olsun 🫶🏻🙏🏻