Elfidanur yani yine normal zaman söylemiş o zaman size 😊 aşı sağlık ocağında oluyor ama açıkçası beni de daha cagirmadilar bekliyorum 😀 sizin de hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 bu arada rahmetli anneannemin de adı Elfidaydı çok severim bu ismi hatta kızım olursa koymayı düşünüyordum ama benimki erkek çıktı 😀🥰