Kummsall011 benim ilk çocuğum ağustosta oldu 3-6 çok almıştım ama birden kilo aldı çoğunu giyemedi
- İnş şubatta olacak 0-1 hiç almayı düşünmüyorum zaten doğuma kadar iri bebek mi küçük mü belli olur ona göre alırım ilk çocupum hiç giyememişti
1-3 ay da 5-6 takım almak mantıklı geliyor hediye vs geliyor 3-6 ay için 4-5 takım ama büyüdkeç almak en güzeli
Alışverişi kış bebeği olacaksa Kasım gibi kışlıklar gelince yapsan çok iyi olur