Merhaba kızlar . Adetimin bugün 3. Günü olmalı normalde ama adet olmadım . Düzenli adet görüyorum ve her zaman adet dönemime 3 gün falan kala lekelenmelerim sancım vs olurdu bu sefer hiç bir adet belirtim yok ayın 8 inden itibaren 3 gün az miktarda kahverengi lekelenmem oldu kesildi bugün 20 temmuz hala adet değilim 18 inde olmam lazımdı 18 inde beta test yaptırdım 0.100 çıktı artarmı sizce ilk çocuğum olacak 2 aylık evliyim ve korunmasız ilişkiye giriyoruz her zaman