Begummmss istanbulda oturuyorum, hamilelik planımız yoktu ama bir kere plansız gebe kalıp kürtaj olunca sağlık sigortama doğum teminatı ekletme kararı aldık, zaten sonrasında planlı gebelik düşündük sigorta yenilenmeden 3-4 ay öncesine hamile kalınca da mecbur yenilettim çünkü sigortaya iki sene de toplam ödediğim ücret 75 bin tl gittiğim hastanede temmuz zammından önce doğum paketi 110 bindi, şimdi zamlı hali ne kadar bilmiyorum arada çok fiyat farkı oluyor ben iki sene yeniletmeme rağmen kârdayım. Ayrıca doğum teminatlı diye sadece kadın doğum muayeneleri için kullanmadım diğer bölümlerde muayenelerim oldukça hep sigortadan giriş yaptım bir çok tahlilde ücret bile ödemedim. Geçen sene tamamlayıcı sigorta fiyat bandı neyse o aralıkta bi ödeme yaptık, bu sene malum özel hastane fiyatları çok yüksek yani artık 16 bine 20 bine doğum teminatlı sigorta yeniletmek-yeniden yaptırmak mümkün değil, kaldı ki sizin yaşadığınız yerde özel hastane yoksa niye yaptırdınız onu anlamadım açıkçası