39 haftalıkken pazartesi doktora kontrole gitmiştim. Suyu vs iyiydi sadece açılmam yoktu bekleyeceğiz dedi o sırada da egzirsizlere devam dedi gönderdi. Nst de iyi çıkmıştı. Sonra o hafta hareketlerde azalma hissettim ama korkmadım çünkü azalma olur demişlerdi yeri daraldığı için. Ama içim rahat değildi sağlık ocağında dinledim kalbini iyi dedi. Neyse pazartesi geldi sabah randevumuz vardı Nst çekti hiç hareket yok. Ultrason girdi suyu bitmiş açılma da yok suni de veremez acil sezeryan girdim. Ama sabah kan sulandırıcı iğne de vurmuştum bi de kahvaltı da yapmıştım. O yüzden öğlene kadar bekledik. Nst bağlandı sürekli iyi çıkmıyordu. Bir gibi girdim ameliyata buçukta çıktık. Meğer kakasını yapmış hemen midesi yıkandı şükür ki çok geç kalmamıştık onun için yeni yapmış. Küvete falan girmedi. 3040 kilo doğdu. Ama fark ettiğim şey son üç haftadır kilo almıyordu. Kan uyuşmazlığı ve meme reddinden dolayı sarılık çıktı ama bi kaç güne mamayla falan düşürdük şükür. Büyük şeyler atlattık Allah kimseye yaşatmasın. 🤲🏻