Lllllyhhh Kızlar ben Feride hanıma gidiyorum ilk doğumumu onda olmuşrum ama şu an ssvd istiyorum Sema hanımda bu konuda deneyimli anladığım kadarıyla ona gitmek istiyorum giden memnun kalan tecrübesi yaklaşımı bilen varsa yazabilir mi .?
Aslaninannesi_ Lllllyhhh ben Sema hanımda şubat ayında doğum yaptım ama benimki zorunlu sezaryendi çünkü bebeğim tersti ve bir türlü dönmedi ama arkadaşım 2 sezaryenden sonra ssvd yaptı aynı doktora çok memnun kaldı
Baklavaseverim Lllllyhhh İyi güzel bir doktor güleryüzlü insanı dinliyor ben acil de 3-4 defa denk geldim sürekli değil sadece hakkında gördüğüm bazı yorumlar vardı araştırın isterseniz biraz ben kendim Dr. Derya Yaşar ile ilerlemiştim
Opmiyimgebeyim Aslaninannesi_ ben de makat gelişten dolayı sezaryen olacağıö gibi görünüyor Sema hanıma. Sizin sezaryen süreciniz nasıl geçmişti ? Kendi sancınızı mı bekledi?
Aslaninannesi_ Lllllyhhh evet evet ben başka bir doktora gidiyordum doktor bana çocuğun down sendromlu şu bu dedi ben o sıra doktor arayışındaydım ve bir öneri ile sema hanımla tanıştım bana bu çocuk sapa sağlam hatta down doğarsa ver bana dedi o kadar emin konuştu iyi bir doktor ben 10.hafta cinsiyeti öğrenmiştim düşünün :) Bebeğim gayet sağlıklı 5 aylık gayet memnun ayrıldım tekrar doğursam yine giderim aynı doktora
Aslaninannesi_ Opmiyimgebeyim hayır canım benim 38.haftaya kadar bekledik 3 tur kordon dolanması ve kafasını karaciğerime sokmuş 41.haftayada beklesen dönmezmiş dedi ameliyattakiler bide doktorda daha dönmez dedi yeri daralmıştı zaten ve ekibi çok tatlı anestezi doktorum çok iyiydi ben herseyden çok memnun kaldım hastane ilgi alaka profilimde doğum hikayem var sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olurum