Salam qızlar, bu gün tam 8 həftəlik hamileyim. progestan fitil kleksan kan sulandırıcı iyne kullanıyorum başından beri. 7 ci haftamda fitilden sonra sabah pas gibi turuncu leke gördüm. korkdum acil usm eletdirdim. doktor dedi ki embrio var kalbi de atıyor. Bu gün yine aynı akımtım oldu sildikce geçiyor gün içi. Sizce neden?