Kubra001111 Kızlar 21 gün önce doğum yaptım bir gogsumun ucu yara oldu ve kanadı dün tavsiyeleriniz neler onunla emziremiyorum şu an eczaneden bir krem aldık ama en iyi ve etkili şeye açığım
annila Kubra001111 henüz doğum yapmadım ama bi arkadaşım e vitamini ampül önermişti çok iyi geldiğini söyledi.
Talentedmom Kubra001111 Hindistan cevizi yapı iyi geliyor ben de ilk doğumda çok çektim kan akıyordu yaradan zaten bu yağ iyi geldi ama emzirmeden önce silin 2.doğum olacak doktorum gümüş kapak önerdi onu aldım kullanıyorum şuan 3 haftansonra doğum olacak şimdiden 2 saat tak dedi
minimomy_ Kubra001111 lansinoh göğüs ucu kremi her emzirme sonrası sür çamaşıra falan sürtünce çok acıyor göğüs kalkanı çok iş görüyor tahin yağı ve zeytin yağıda harika bol bol nemli tut ve kalkan gerçekten çok kurtarıcı kendi kendine sızlayıp akan sütleri de tutuyor
Yusra12 Kubra001111 göğüs pedi, silikon göğüs ucu veya streçte yapabilirsin bişey olmaz bence nemli kalması önemli