12 haftalık gebeyken pelte pelte kan geldi kanama o kadar şiddetliydiki kan kaybindan kilo vermişim 2 gece hastanede yattım.Serum hap iğne tedavisi yapıldı üzerinden 3 hafta geçti hap ve iğnelere devam ediyorum hâlâ her lavaboya girince geliyor sürekli yatıyorum bebekte sıkıntı yok şükür içinizi ferah tutun ve doktora gitmeyi ihmal etmeyin her gebelik farklı bir serüven