bbkca 2 yaşında bi kızım var süpriz bi şekilde hamile olduğumu öğrendim 3-4 yaşına kadsr asla yapmam diyordum şuan z6 haftalık hamileyim cinsiyetini çok merak ediyorum erkek -kız bebek belirtileri nelerdir sizin bildiğiniz
Bgk123 bbkca bende aynı şekilde oldum🥹 şu an 36 haftalık. Kızımda hep ekşi tuzlu yemiştim bunda da ilk aylarda hep ekşi elma yedim ama erkek. O yüzden inanmıyorum onlara 🤣
Asklim Bgk123 kaçıncı haftada öğrenmiştiniz cinsiyeti bende erkek hissediyorum ama devlet hastanesinde kadın önce erkek dedi sonra %70 kıza benziyor dedi
Sevl Oğlumda ilk haftalar sağ kasığım çok ağrırdı be tatlı çekerdi canım şimdi kızım olacak ilk haftalar hep sol kasığım ağrıdı ve tatlıdan soğudan hep ekşi şeyler canım çekiyor
Bgk123 Asklim yok valla 3 doktora gittim 3üde bişey söylemedi. Kızımdaki doktorum olsa kesin söylerdi 12.haftada 🤣
Asklim Bgk123 ben de cumartesi gideceğim inşallah gösterir yoksa acelem ediyorum bilmiyorum cumartesi günü 14+5 olacak umarım gösterir geçen hafta şehir hastanesine gittim önce erkek dedi 2 dakika sonra kıza benziyor dedi tereddütte kaldım Bir kızım var hayırlısıyla olsun
zeyka İlk hamileliğime siyah dersem ikincisi beyazdı o kadar birbirine zıt farklıydı başından sonuna kadar sonuç olarak 2 kızım var 😁 erkek kız belirtisi diye bisey yok bence