Mrv60 Kızlar dün gece boş bulunup yerdeki çantaya uzandım oda biraz ağırmış biranda kıt diye bir ses geldi belimden hala yürürken falan. Beni zorluyor ayağıma vuruyor bu durumun bebeğe bir zararı yoktur demi 😱
Duyguanneoluyor Mrv60 aynısını yaşadm aniden eğildim ve tutulmuştm sanki sol bacağım adım atarkn kasıyodu kuyruk sokumuma doğru 2 hafta sonra kendiliğinden geçti
Mrv60 17 haftalık hamileyim bebekte aşağudaydı 😞normalde çok dikkat ederim hep yatarım bebek yukarı çıksın bir zarar olmasın diye çanta bian ayağıma takıldı boş bulundum ani eğilip kaldırdım.o ağrıdan sonra ben ne yaptım dedim ama geç oldu belimde hala ağrısı var😞
Deniziiimmm Çocuğa bir zararı olmaz merak etmeyin. Lakin siz belinizi incitmişsiniz anlaşılan. Kendiniz için bir doktora gidin derim. Fıtık gibi kalıcı hasarlara sebebiyet verebiliyor böyle kazalar.
Mrv60 Ne olur olmaz diye doktora gittim bebek iyi durumdayım çok korkmuştum kalp atışını duyunca sankş kucağıma almış ka da r mutlu oldum😍Rabbim kimseye evaat acısı yaşatmasın