Miracle_1 Belirti yaşayıp hamile olduğunu öğrenenler paylaşabilir mi benim gecikme var ama 4 gündür pcos olduğum için umutlanamıyorum da test de yapamıyorum bu yüzden
mrvunn Miracle_1 5 gün gecikme den sonra öğrendim göğüs şişkinliği ağrısı, bel ağrısı, uyku hali, lekelenme olmuştu
babygirl02 Miracle_1 mide bulantısı ve koku hasasiyeti göğüs ağrısı oldu bende pcos hastasıyım ve 2 buçuk senedir hep olumsuz sonuç aldım hiç umudum yoktu 2 hafta gecikmeyle öğrendim hamile olduğumu
Miracle_1 mrvunn hayırlı olsun size teşekkür ederim 🌸ben biraz daha bekleyim en iyisi bende de akıntı çok oluyor ama bilemedim artık sıfır heyecan eğer olmazsam haftaya yapayım diyorum testi geçen ay uzun sürünce adetim ileri mi saptı acaba diyorum
Asel2642 Bende senin gibiydim pcos vardı ama öyle bir his ki direk kan tahlili verdim ve içime doğmuş resmen çok yeniydi öğrendiğimde belirtiler göğüsler de değişik bı hassasiyet ve kasıklarda ağrı uyku hali vardi
Asel2642 Miracle_1 teşekkür ederim 🫶🏻düzensizdi normal oluyodu uzun surmuyodu o ara kilo da vermeye başlamıştım belkide etkisi oldu bilemiyorum
Miracle_1 Asel2642 anladım teşekkür ederim bende olmazsam haftaya yapayım en iyisi test bu ay polip var âdeti bekliyorum diye sanırım stres yapmadım hiç bir gebenin günlüğü takviyeleri de kullandım ama bakalım faydası olacak mı
katlav Miracle_1 ben de pcos um gecikme olmadan öğrendim. Göğüs hassasiyeti çok fazlaydı bir de kasık ağrısı daha farklıydı sanki.
Mihrasina_ katlav aynısı bende yaşıyorum şuan göğüs ağrım ve hassasiyetim var özellikle uçlarına doğru be tuhaf bi kasık agrısı
katlav Miracle_1 akıntım normalden fazlaydı ama yine de belirti sayılmaz benim için. Koku hassasiyeti daha fazlaydı.
selina1105 Merhaba bende bugün 4+6 yım adet gecikmesi göğüs hassasiyeti akıntı ve hemen yorgunluk kalp çarpıntısı falan oldu bende