Cans__ Kızlar dün benden hafif sarı beyaz bi akıntı geldi. 34+2 günlük hamileyim. Nişan denilen şey nasıl bi yapıda ve renkte? Başka eşlik eden ağrı sancı falan bir şey yok bende şu anda ama bilemedim. Ayrıca progestan fitil kullandığım için hep geliyor sadece emin olmak için soruyorum?
Kaderyusuf Cans__ nişan genelde bol miktarda sümüksü olur zaten kanlı olmasa bile anlarsınız anlaşılıyor çünkü.
Cans__ Parinas kiloduma gelmişti ilk kez bende peçete yapıştırarak aldım dağılan bi akıntı gibiydi ama küçücüktü
Parinas Cans__ değildir o zaman. Ayrıca olduğunda da ağrı olma şartı yok. Nişandan günler sonra da doğum başlayabilir
Parinas Cans__ yok o da bi belirti ama illa ki hemen doğum olacak demek olmuyor. Daha çok nst de sancı çıkması, açıklık olması, su gelmesi vs doğum belirtisi. Bazıları ishal olmak da bi belirti diyorlar mesela ama herkeste olmuyor bence bu
Cans__ Parinas anladım canım geçen çarşmba gitmiştim doktora bir şey yoktu nst de falan cuma bir kez daha gideceğim hissettiğim bi sancı ağrı falan yok
Cans__ Kaderyusuf sümüksü kalın yapılı dmi ? İnşallah anlarım canım merak ettim fitildendir inşallah dün gece ki