Ayseerd Merhaba Progestan fitil kullanıyorum kullandıktan sonra 30 dk yatıyordum ama çoğu geri geliyordu.son 1 -2 defadır 1 saat yatiyorum hemen geri gelmiyor .Sizler ne kadar süre yatıyorsunuz. Yanlış bisey yapiyomuyum acaba
S-nss Ayseerd bana en az 40 dk uzan demişlerdi. Buna her zaman uyamıyordum uymadığım zaman dediğiniz gibi daha çabuk geliyor kalıntılar. Ne kadar uzun uzanırsanız o kadar geç geliyor sanki çünkü iyice eriyor içeride ben öyle düşündüm
Ayseerd S-nss evet bende onu fark ettim.uzun yatıncada bi sakıncası olurmu acaba diye düşündüm sizlere sorayım dedim
S-nss Ayseerd yok bi sakıncası olmaz ben gece yatmadan önce koyuyorum mesela sabaha kadar kalkmıyorum bir şey olmadı