Öncelikle herkese selam kızlar burda herkeın hıkayesını okurken ben nasıl doğuracağımı dıye düşünürdüm hep yazmak nasip oldu. 38+5 yanı 14 temmuz günü akşam saatlerınde hafıf sancılarım vardı o sırada idrar yolları enfeksiyonu da vardı onun ağrısıdır dıyerek fazla takmadım gecesine acıle gıttım ama doğumla alakalı oduğunu asla düşünmedik orda da enfeksiyon çıkınca yıne ağrının sebebini öyle düşündük gece sabaha kadar yıne düzensiz ağrılar benı bırakmadı 15 temmuz salı günü sabah nişanım geldı kızlar ve lekeleme başladı acılden doğumhaneye gittim nst de pek fazla sancı çıkmadı yıne eve geldım o şekilde muayene de yapılmadı sonra akşama doğru sancılar sıklaşmaya başladı nefes aldırmıyordu ne bişey yıyebılıyordum ne uyuya biliyordum eşim işten geç geldiği için gece 11 ı bekledım gerçekten dedıklerı kadar varmış oturmak yatmak mümkün olmuyor sankı hep tuvalet varmış hıssı geliyor neyse yıne acılden doğumhaneye gıttık dırekt muayene ettılee ebe 5 cm açıklıyım olduğunu söyledı ve yatış vereceğini söyledi neyse üzer mi değiştim önlük gıydırdıler zaten hastane çantasını yanımıza almıştık esım ve annem gıttıler benıde doğum yapacağım odaya aldılar ordan sonra zaten asıl sancılarım başladı sıklaşmaya başladı pilates yaptım bol bol squat yaptım fakat açılmam yavaş ilerledi ebe sabaha karsı doğum olur demişti ama yıne sabahı buldu:) neyse gece 12 de yatıstan sonra gece aralıklarla muayene oldum sonra sabah oldu en son muayenede tam açıklık olmuş dedıler sonra bırden odaya stajerler ebeler doluştu suyun gelmemiş hala suyunu patacağım dedı ondan sonra Daha çok sıklaştı sancılar o arada doktor gırdı içeriye fakat kızım kanalda olmadığı için hala yukardaydı orayı uyuşturucu epizyotimi kesısı attılar hıssetmedım bıle doktor karnımdwn bastırırken ebe de kafasını çıkarmaya çalıştı 5 6 kere güçlü ıkndım gerçekten o anın sabrı bambaşkaymıs kızlar yaşayınca gördüm büyük tuvalet var gibi ıkın dedılee zaten kendınıs ıkınma Hissi fazlasıyla geliyor o an müthiş bı yanma gelıyo sonra çocuk çıkınca bı rahatlama gelıyor. Zaten kızımı görünce aklım başımdan gıttı ağlamaya başladım gögsıme verdıler hemen sonra onun göbeğini kestiler o sırada bebegın bebeğin plesentası ıcımde parcalanms onları temızledıler vs dikiş atıldı bıraz hıssettım ama sadece ıpın geçtiğini neyse sonra kızımı giydirip verdıler Allâh isteyen herkese Bu duyguyu nasip etsın bambaşka hıs gerçekten kimse korkmasın doğum dan Allah gücünü sabrını veriyor