oglussannesiiii Eco111  bende de yok gibi
Eco111 oglussannesiiii canım git gide koyulaşmış senin inşallah benim de öyle olur ilkiyle sonuncusunun arasında kaç gün var
oglussannesiiii Eco111 ilkiyle sonuncunun arasında 5 6 gün var zaten en son testen sonra emin olup kan vermeye gittim canım 1 hafta sonra
MutluSema_ Eco111 maalesef ki testlere de güven olmuyor bunu bildiğim için 4 test aldım ve aynı anda denedim hepsi pozitif verince inandım farklı testler yap onlar da bu şekil çıkıyorsa kan vermeye gidebilirsin
Eco111 MutluSema_ geçen ay 2 farklı testim pozitif çıktı ama üzüldük. elimde önceden kalan laboquick testler vardı biri böyle çıktı diğerini yarın sabah yapacağım bakalım pzt kana giderim olmazsa testlere güvenmiyorum
MutluSema_ Eco111 benim hep öyle oldu her seferimde kan verdim maalesef hiç bir test kitine güvenim yok ama bebe time aklında bulunsun ben onunla öğrendim
diesa_6 Eco111 amiiin inşallah☺️bat 23 benim testler bozuk heralde bi negatif bi pozitif gördüm 2 sefer yaptım. az daha bekliyim diyorum çatlama 12siydi benim
Eco111 diesa_6 benim 8 i çatlama kuzum erken olabilir bende cuma günü negatif gördüm git gide koyulaştı inşallah vardır☺️☺️
Mrszeyna diesa_6 benimde bat 23 bugün kan verdim ama negatif tabi büssürü test yaptım çif çizgi idi hevesim kursamda kaldı ama doktor geç döllenme olabilir adet geçilmesini bekle dedi pcos var bende
diesa_6 Eco111 ay inşallah yaa ilk kez çatlatma iğnesi denedik ilaçlar baya bozdu dengemi yaşım da var olmazsa direk tüp bebek mi başlasam ne yapsam kafam allak bullak
Eco111 diesa_6 yaşa takılma canım bende küçük değilim ama bence en önemlisi stres sürekli kendini dinlemek falan engelliyor gebeliği