hhb53 canım ben ilk çocuğumda babyjörn almıştım
Çok kararsızdım elektrikli mi alsam diye iyi ki almamışım dedim çocuk ilerleyen Ayda kendi kendini sallamaya başlıyor ve motor becerisi gelişiyor 2. Dede Allah nasip ederse onu kullanacağım fiyatları arttı ama Mama ya da pierre cardinin muadilleri var
Ben yine olsa yine kesinlikle manuel alırdım ilk ay zaten kucağımdan ayırmadım emzireceğim diye yine de koyuyordum ona uyuyordu hafif sallayınca çok çok memnun kalmıştım heleki kendi sallanma tekniğini bulunca daha keyif almıştı çocuğum