normal doğum sezaryenden kat kat daha iyi. normal doğum yaptım doğurur doğurmaz kalkıp odama kendim gidebildim çocuğumla kendim ilgilenebildim ve evet kesi de vardı çok önemli değil küçük bi kesik sadece ve öyle acısı sızısı sezaryene göre belki %10 falandır karşılaştırırsak. benim sancım yoktu sünni sancıyla 15 dk’da doğdu bebeğim ama tabi bu süreç yatarak gerçekleşmedi. hep spor yaptım özellikle son 2 hafta squat merdiven inip çıkma vs açılma bu şekilde gerçekleşti. normal doğumdan korkmayın eğer sizin ve bebeğinizin sağlığı için aksi bi durum yoksa normal tercih etmeniz daha iyi olur