sibeltmkl Rabbim herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bugün dualarınızda beni de unutmayın öğlen doğuma girecem çok heyecanlıyım iki genel anesteziden sonra spinal olcam inşallah iyi geçer herkesten Allah razı olsun
sibeltmkl Allah razı olsun herkesten kızımda bende çok şükür iyiyiz sağlıklı doğdu çok şükür Dr öncesinde korkutmuş olsa da Rabbime bin şükür sağlıklı biraz zayıf ama sağlığı yerinde nasılsa alır tekrar teşekkür ediyorum 😙💜