Kızlar 34+3 haftalık gebeyim. Dün dr kontrolüm vardı ve çok şükür her şey yolunda, bebeğin pozisyonu, suyu vs hepsi olması gerektiği gibi. Nst de bir sıkıntı yok. Fakat dün akşam lavabodan sonra çok az miktarda bir tane saç teli inceliğinde kan geldi. Sonrasında takip etmeye başladım. Max 3 kere falan oldu bu ama ne bir sancım ne bir su gelme durumu ne de kanama lekelenmede artış vs. olmadı. Sizce gözükmeli miyim? Doktorumun asistanına yazdım henüz dönüş yapmadılar ama telaşlanıyorum ister istemez.