Arkadaşlar merhaba
İlk gebeliğim ve 28 haftalık olduk lakin ben hareketleri cok net hissedemiyorum bu normal mi ? Evet büyüyen bir karın var :) ama hareketleri aşağıda yani genitale yakın ufak ufak kıpırtılar hissediyorum. Hatta bazen acaba bağırsak hareketi mi bebek hareketi mi diye seçemiyorum bile :) Ben karnımda üst taraflarda hareketlerini cok net hissedicem diye beklerken resmen aşağıda ve cok arkalarda kalmış gibi 😅