Kızlar merhaba cuma günü beta 8 çıktı doktor iki gün sonra tekrar kan ver dedi işte şimdi kan verdim bekliyorum ama pıhtılaşma sorunum var doktorum iğne ve ilaç kullanman gerekecek dedi acaba bu süreçten geçen arkadaşlar bana yaşadıklarınızdan tüm tecrübelerinizi anlatır mısınız ?